Мільйони адептів. Наскільки в Україні люблять ВКонтакте, Яндекс та Одноклассники

Сервісами "ВКонтакте", "Одноклассники", Mail.ru та "Яндекс" користується багато українців. Дуже багато!!!




Президент України Петро Порошенко підписав указ, який вводить в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України (РНБО) "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів".
Згідно з указом №133/2017, який Порошенко підписав 15 травня, Україна продовжує персональні санкції на рік для тих, хто вже був у списку РНБО. Також додається низка нових компаній, санкції до яких застосовуються на 3 роки.
Всього під санкції потрапили 1 228 росіянів і 468 російських компаній. Указ набуває чинності через 15 днів після публікації в офіційних друкованих ЗМІ, тобто - пізніше 31 травня.
Соціальні мережі під забороною
Цього року РНБО вирішили блокувати соцмережі ВКонтакте, Одноклассники, пошуковик Яндекс і всі його сервіси та сервіси російського холдингу Mail.ru - пошту, соцмережу та інші.
Такий поворот змінить українську мережу. За даними аналітичної компанії Similar Web заблоковані сайти і сервіси є одними з найпопулярніших серед українців.
Топ-сайти України в квітні. Дані аналітичного сервісу SimilarWeb. Якщо об'єднати два домени Google google.com.ua та google.com, то пошуковик Google все-таки витісняє ВКонтакте з першого місця
Наприклад, соціальна мережа ВКонтакте займає друге місце серед найвідвідуваніших сайтів в Україні. Тільки за квітень на сайт соцмережі українці заходили 420,8 мільйонів разів.
Одноклассники (www.ok.ru) займають четверте місце - 189 мільйонів відвідувань у квітні. На пошту Mail.ru, яка в рейтинзі на 7 місці, українці в квітні заходили 192 млн разів.
Російський пошуковик Яндекс взагалі в топі українських сайтів двічі. Сайт з українським доменом yandex.ua посідає 5 місце з 206 млн відвідувань з України на місяць. Той самий пошуковик, але вже на російському домені yandex.ru, на 11 місці. На нього українці заходили 57 млн разів. 
Інфографіка Еспресо.TV
Крім основних продуктів всіх компаній, під санкції потрапили їхні додаткові сервіси. Наприклад, на пошту "Яндексу" українці заходили 27,6 млн разів, а агрегатор новин "Яндекс.Новини" (news.yandex.ua) відвідали 24,7 млн разів з України. За допомогою цього сервісу багато українських ЗМІ отримують трафік (відвідування, - ред) на свої сайти. 
Ще один ресурс, який належить "Яндекс" - найбільша база інформації про фільми російською мовою "Кинопоиск". Його у квітні відвідали 14,8 млн разів з України.
Щодо холдингу Mail.ru, то в Україні популярними були його сервіс питань-відповідей "Ответы.Mail.ru" (23,8 млн візитів на місяць) та новинний агрегатор типу "Яндекс.Новин" - "Новости.Mail.ru" з 23 млн відвідувань з України. Зазначимо, що соціальна мережа "Одноклассники" теж входить у холдинг Mail.ru.
Сервіси "Яндекса" взагалі популярні в нашій країни. Відповідно до даних Similar Web, сервіси Яндекс входять в топ-50 найбільш скачуваних додатків серед українців.
Також є чітка статистика того, скільки саме українців користуються сервісами, які потрапили під санкції.

За даними прес-служби Mail.ru, 25 мільйонів жителів України користувалися їхніми сервісами. У "ВКонтакте" кажуть, що їхню соцмережу відвідують 16 млн українців щомісяця. А щомісячна аудиторія соцмережі "Одноклассники" в Україні налічує 9,5 млн людей.

Холдинг "Яндекс" майже в реальному часі веде статистику відвідуваності всіх своїх сервісів, зокрема і в Україні. Загалом портал "Яндекс" відвідало 10,84 млн українців. Пошуковиком користуються 8,38 млн. Поштою від "Яндекс" - 1,36 млн.
Читають новини з сервісу "Яндекс.Новости" щомісяця 2,46 млн українців. Інші популярні серед українців сервіси росіян - "Яндекс.Карты" (1,83 млн людей), "Яндекс.Музыка" (1,07 млн) та "Яндекс.Видео" (3,63 млн людей).
Згідно з останніми дослідженнями компанії Factum Group всього в Україні користуються інтернетом 21,6 млн користувачів.
Тобто 74% українців щомісяця користуються соцмережею "ВКонтакте", більше 50% українців користуються сервісами "Яндексу" та 44% заходять на "Одноклассники".
Схоже деякі українці досі не знають, кому саме належить компанія Mail.Ru. Її власник - олігарх Алішер Усманов, нагороджений президентом Росії Володимиром Путіним відзнакою "За благодіяння".
А згідно з розслідуванням інформаційного агентства "InformNapalm", ще в 2009 році "Яндекс" продав за 1 євро державному "Сбербанку России" одну "золоту акцію", яка дає широкі повноваження в контролі за пакетами акцій "Яндекса".
Тож обидві компанії і їхня продукція ("Одноклассники", "ВКонтакте", пошук, карти, музика) давно контролюються державою.
Читати новини на таких ресурсах, зберігати свої дані і користуватися їхніми послугами означає безпосередньо ділитися інформацією з контролюючими органами Росії і підтримувати її економіку.
Росія веде облік українських підприємств
Деяким підприємствам в Україні також доведеться перелаштуватися, оскільки під санкції потрапляють одні з найпопулярніших систем обліку на підприємствах: "1С" і її дочірня компанія "1С Мультимедіа Україна" та конкуруюча компанія "Парус". 
Як повідомляла ще в квітні компанія ДП "Еврософтпром", якій належать права поширення "1С Україна", в Україні більше 300 тисяч організацій користуються програмними продуктами "1С: Підприємство".
Статистику російської компанії "Парус" не вдалося знайти, проте на офіційному сайті є розділ з її клієнтами. Серед них є навіть держустанови. Наприклад, "Парус" створив для Державної прикордонної служби України єдину внутрішню інформаційну систему. У списках клієнтів компанії також "Укрнафта", "Енергоатом" і Головне управління Державної служби надзвичайних ситуацій Одеської області.
Однак українське представництво компанії "Парус" вже заявило, що не має ніякого відношення до російської компанії і вони будуть оскаржувати те, що потрапили в санкційний список.
Хто ще потрапив під санкції
Під санкції потрапляють компанії, що виробляють антивірусне програмне забезпечення: "Лабораторія Касперського" і DR.WEB.
Антивіруси мають привілеї в системі, а значить, і будь-який доступ до інформації на вашому комп'ютері. Така вседозволеність дає їм змогу надсилати дані про вас своїм розробникам.
Також під заборону на три роки потрапили інформаційні ресурси: "Россия Сегодня", телеканали "НТВ", "Звезда", "ТНТ", "РЕН-ТВ".
Також в списку безліч консалтингових та IT-компаній, таких як: "Галактика", "Летограф", "Корус Консалтинг СНД". Останній входить в групу компаній "Сбербанка" і обслуговує "METRO", "Ашан" і "Billa".
Що станеться з компаніями, які потрапили під санкції
Відповідно до постанови, підсанкційним компаніям заблокують усі активи. Це означає, що компанія не зможе скористатися частиною свого майна.
Також буде введено заборону на виведення коштів за межі України. Відносно компаній припиняються будь-які економічні і фінансові зобов'язання-виплати, збори.
Припиняються також телеком-послуги. Призупиняються або анулюються ліцензії на діяльність компанії, а також передача технологій та інтелектуальної власності.
Простіше кажучи, компанія під санкціями "просто застигає" на території України з усіма грошима, і не може нічого з цим робити 3 роки.



Поділитись в Google Plus