Google Chrome блокуватиме надокучливу рекламу

Корпорація Google в 2018 році запровадить в браузер Chrome функцію блокування надокучливої ​​інтернет-реклами







Про це повідомляє ВВС.

Корпорація надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.

Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", в яку увійшли Google, Facebook, News Corp, Interactive Advertising Bureau (IAB), Procter & Gamble та інші компанії.

Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, відеоролики, які вмикаються автоматично і рекламні оголошення зі зворотним відліком часу.

В Google розраховують на те, що нова функція стане на заваді зростанню кількості користувачів, які, намагаючись позбутися від настирливої ​​реклами, встановлюють адблокер, блокуючий всю рекламу.

Власникам сайтів з "хорошим рекламним досвідом" також буде доступний інструмент, який отримав назву Funding Choices. Вони зможуть надати користувачам можливість вибрати: відмикати адблокер або заплатити за перегляд сайту без реклами.

Бета-версія цього інструменту вже доступна в Північній Америці, Великій Британії, Німеччині, Австралії та Новій Зеландії.




Поділитись в Google Plus