Корпорація Google в 2018 році запровадить в браузер Chrome функцію блокування надокучливої інтернет-реклами
Про це повідомляє ВВС.
Корпорація надасть власникам сайтів інструмент Ad Experience Reports, який допоможе їм зрозуміти, яка реклама вважається прийнятною і як вирішити проблеми з рекламою, яка не відповідає стандартам.
Стандарти якості реклами визначатиме "Коаліція за кращу рекламу", в яку увійшли Google, Facebook, News Corp, Interactive Advertising Bureau (IAB), Procter & Gamble та інші компанії.
Неприйнятною, зокрема, буде вважатися реклама у вигляді спливаючих вікон, відеоролики, які вмикаються автоматично і рекламні оголошення зі зворотним відліком часу.
В Google розраховують на те, що нова функція стане на заваді зростанню кількості користувачів, які, намагаючись позбутися від настирливої реклами, встановлюють адблокер, блокуючий всю рекламу.
Власникам сайтів з "хорошим рекламним досвідом" також буде доступний інструмент, який отримав назву Funding Choices. Вони зможуть надати користувачам можливість вибрати: відмикати адблокер або заплатити за перегляд сайту без реклами.
Бета-версія цього інструменту вже доступна в Північній Америці, Великій Британії, Німеччині, Австралії та Новій Зеландії.
Blogger Comment
Facebook Comment