Порошенко прокоментував скандальну футболку свого сина

Президент України Петро Порошенко прокоментував скандал, який зчинився навколо футболки з написом "Russia", яку одягнув його син Михайло. Глава держави також пояснив, з якої нагоди підліток одягнув таку футболку.




Про це він розповів на прес-конференції.
"Я не бачив цієї фотокартки раніше. Це знімок з Private Instagram. Вона стосується ночі на Геловін, це був вертеп, вертепна природа. Хтось намалювався чортом, хтось одягнув цю футболку", – розповів Порошенко.

Він додав, що на фото зображені 14-15-річні хлопці, які на Геловін вирішили, що така поведінка є допустимою. Президент зазначив, що діти – не політики.
Я розцінюю навіть у вертепі, навіть на Геловін таку поведінку абсолютно неприйнятною. З цього приводу в мене була розмова з моїм 15-річним сином. Я вас запевняю, я знайшов правильні слова для того, щоб він все зрозумів,
– запевнив Порошенко.
Президент водночас додав, що скандальна футболка не належить Михайлові, тобто син не вдягає її у повсякденному житті.
"Але навіть на Геловін, я вважаю, що це є недобре", – резюмував глава держави.



Поділитись в Google Plus