ТРИМАЙТЕСЯ МІЦНІШЕ!!! Оксана Марченко зробила скандальну заяву, ну це вже занадто


За словами ведучої, рішення перегорнути сторінку “Х-фактора” дозрівало давно.
Сообщает http://www.ban.net.ua





“Мені здається, все хороше, що мало статися зі мною на “Х-факторі”, вже сталося. З 2008 року, коли ми почали знімати першу програму “Україна має талант!” (УМТ), я провела 13 сезонів талант-шоу, 6 — УМТ і 7 — “Х-фактора”. І всі вони були щасливими. Це суперпригода. І я вдячна долі за таку можливість. Адже будь-який проект, тим більше такого формату, як талант-шоу, — це передусім люди. І ті, хто робить це шоу, і учасники. Однак потрібно йти далі. У медіасвіті багато цікавого, а у мене і в моєї команди багато креативних і прогресивних ідей. Саме тому я готую новий проект”, — розповіла Оксана.

Водночас теледіва назвала перебільшенням припущення про те, що вона не мислить свого життя без ТБ.

“Моє життя різноманітне, воно не складається тільки з кар’єри. Працюю над новим телевізійним проектом. І він дійсно буде новим — як для мене, так і для всього українського телебачення. Я вважаю неправильним видавати інформацію порціями. Знаю, що так зазвичай роблять, інтригуючи глядача і тримаючи в тонусі громадськість та інформаційне поле. Я виходжу з інших позицій. Розповім все тоді, коли проект буде готовий до показу”, — пообіцяла Оксана Марченко.


За словами ведучої, всіх без винятку учасників талант-шоу вона пам’ятає якщо не поіменно, то в обличчя.

“У мене хороша зорова пам’ять. Багато хто стали для мене дуже близькими людьми, ми разом переживали їх злети і падіння, багато спілкувалися на різні теми. З багатьма дружні, телефонуємо одне одному й обмінюємося повідомленнями. І немає ніякої різниці, з якої частини України були ці люди. Вони всі наші”, — вважає Оксана.
Поділитись в Google Plus