ЦЕ ЯК?! “Ми – один БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД. Я люблю російську мову”, – кума Путина

“Рано чи пізно доведеться зупинитися, пробачити один одного, тому що ми – один багатонаціональний український народ, ми живемо в одній країні і будемо в ній жити!”, – каже відома телеведуча і дружина Віктора Медведчука.  Сообщает http://www.bombanews.pro





Українська ведуча і дружина Віктора Медведчука Оксана Марченко розповіла, що її рідною мовою є українська, яку вона любить так само, як і російську. Про це вона повідомила в інтерв’ю “КП в Україні”, передають Патріоти України.

“Ми всі живемо в одній країні, незалежно від іноді полярних поглядів. І сьогодні, щоб її зберегти, ми повинні поважати право кожного на свою власну думку по відношенню до історії, релігії, мови.

Наприклад, українська – моя рідна мова, яку я люблю так само, як і російську, якою часто говорю, читаю, спілкуюсь з людьми. А хтось інший російську мову ненавидить, і той, хто ненавидить її, не повинен впливати на моє право любити і використовувати російську мову. Тим більше мені це гарантує Конституція України!”, – розповіла вона.

Поділитись в Google Plus